Του Πρωτοπρεσβύτερου + Αλέξανδρου Σμέμαν Ι) Στην αρχαία Εκκλησία ο βασικός σκοπός της Σαρακοστής ήταν να προετοιμαστούν οι «Κατηχούμενοι», δηλαδή οι νέοι υποψήφιοι χριστιανοί, για το βάπτισμα που, εκείνο τον καιρό, γίνονταν στη διάρκεια της αναστάσιμης θείας Λειτουργίας. Αλλά ακόμα και τώρα που η Εκκλησία δεν βαφτίζει πια τους χριστιανούς σε μεγάλη ηλικία και ο θεσμός της κατήχησης δεν υπάρχει πια, το βασικό νόημα της Σαρακοστής παραμένει το ίδιο. …. Categories: Βιβλιοπαρουσιάσεις, Ομιλίες ιερέων, Πατερική Διδασκαλία12 Μαρτίου 2013Leave a commentPost navigationPreviousPrevious post:Ἡ πνευματικότητα τῆς Μ. ΤεσσαρακοστῆςNextNext post:Συναντήσεις Νέων ΜητέρωνΣχετικά ΆρθραΗ τελευταία μου λειτουργία18 Ιουνίου 2022Ψυχοσάββατο και Μνημόσυνα9 Ιουνίου 2022Πεντηκοστή: Λόγος του Αγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου7 Ιουνίου 2022Από την πρώτη “θεοφάνια” στον Παράδεισο, στις εμφανίσεις του αναστημένου Χριστού8 Μαΐου 2022Γιατί άκουσαν οι Μυροφόρες πρώτες το μήνυμα της Αναστάσεως;5 Μαΐου 2022Περί της Αναστάσεως του Χριστού [Αγ. Συμεών του Νέου Θεολόγου]25 Απριλίου 2022