Του Πρωτοπρεσβύτερου + Αλέξανδρου Σμέμαν Ι) Στην αρχαία Εκκλησία ο βασικός σκοπός της Σαρακοστής ήταν να προετοιμαστούν οι «Κατηχούμενοι», δηλαδή οι νέοι υποψήφιοι χριστιανοί, για το βάπτισμα που, εκείνο τον καιρό, γίνονταν στη διάρκεια της αναστάσιμης θείας Λειτουργίας. Αλλά ακόμα και τώρα που η Εκκλησία δεν βαφτίζει πια τους χριστιανούς σε μεγάλη ηλικία και ο θεσμός της κατήχησης δεν υπάρχει πια, το βασικό νόημα της Σαρακοστής παραμένει το ίδιο. …. Categories: Βιβλιοπαρουσιάσεις, Ομιλίες ιερέων, Πατερική Διδασκαλία12 Μαρτίου 2013Leave a commentPost navigationPreviousPrevious post:Ἡ πνευματικότητα τῆς Μ. ΤεσσαρακοστῆςNextNext post:Συναντήσεις Νέων ΜητέρωνΣχετικά Άρθρα«Τούτο δε είπε περί του Πνεύματος»29 Μαΐου 2023Περί της Αναλήψεως του Αναστάντος Σωτήρος Χριστού24 Μαΐου 2023Η Ανάληψη του Κυρίου22 Μαΐου 2023Κατηχητικός λόγος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου5 Μαΐου 2023Καθαρή προσφορά27 Απριλίου 2023Πορεία πρὸς τὸ Πάθος καὶ τὴν Ἀνάσταση8 Απριλίου 2023