Του Πρωτοπρεσβύτερου + Αλέξανδρου Σμέμαν Ι) Στην αρχαία Εκκλησία ο βασικός σκοπός της Σαρακοστής ήταν να προετοιμαστούν οι «Κατηχούμενοι», δηλαδή οι νέοι υποψήφιοι χριστιανοί, για το βάπτισμα που, εκείνο τον καιρό, γίνονταν στη διάρκεια της αναστάσιμης θείας Λειτουργίας. Αλλά ακόμα και τώρα που η Εκκλησία δεν βαφτίζει πια τους χριστιανούς σε μεγάλη ηλικία και ο θεσμός της κατήχησης δεν υπάρχει πια, το βασικό νόημα της Σαρακοστής παραμένει το ίδιο. …. Κατηγορίες: Βιβλιοπαρουσιάσεις, Ομιλίες ιερέων, Πατερική Διδασκαλία12 Μαρτίου 2013Αφήστε ένα σχόλιοPost navigationΠροηγούμενοPrevious post:Ἡ πνευματικότητα τῆς Μ. ΤεσσαρακοστῆςΕπόμενοNext post:Συναντήσεις Νέων ΜητέρωνΣχετικά ΆρθραΑύριο είναι Κυριακή6 Μαρτίου 2021Οσ. Εφραίμ Κατουνακιώτου26 Φεβρουαρίου 2021Λόγος εις την Παραβολή του Ασώτου. Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου26 Φεβρουαρίου 2021Αύριο είναι Κυριακή26 Φεβρουαρίου 2021“Γιατί στο Eυαγγέλιο δεν γίνεται καθόλου λόγος περί ευτυχίας;”22 Φεβρουαρίου 2021Αύριο είναι Κυριακή20 Φεβρουαρίου 2021